

Již po staletí se přírodně fermentovaná sójová omáčka používá k dochucování asijské kuchyně, především v Japonsku. V současné době sójová omáčka Kikkoman zlepšuje chuť jídel v mnoha různých zemích – od Středomoří přes Skandinávii a Asii až po Ameriku. Není náhodou, že značka Kikkoman je světovým lídrem na trhu sójových omáček. A logo Kikkoman patří mezi nejznámější na světě.

Vytvořeno s péčí
Každá láhev Kikkoman je ozdobena ikonickým černým logem Kikkoman. V roce 2008 bylo představeno nové logo v oranžové barvě. Oranžová je teplá barva, která evokuje slunce nebo plameny, a symbolizuje „dobré zdraví“, „mladistvou svěžest“ a „vitalitu“. Tato barva je speciální i díky tomu, že stimuluje chuť k jídlu.
K rozpoznatelnosti značky Kikkoman výrazně přispěla i ikonická designová láhev, kterou navrhl Kenji Ekuan. Tento jedinečný tvar je známý a nezaměnitelný po celém světě.
Krásné a promyšlené: nadčasová designová ikona
Design je zdrojem obohacení života